בס״ד
אורי עמר - עורך דין ומגשר

עורך דין הסכם גירושין

עורך דין הסכם גירושין

עורך דין הסכם גירושין מסייע לבני זוג, אשר החליטו לסיים את הקשר הזוגי, לערוך הסכם גירושין שיסיים את הקשר הזוגי ויתן מענה לכל סוגיות המחלוקת העומדות על הפרק. גירושין בהסכמה הן הדרך הטובה ביותר לסיים את הקשר, מבלי להגיע להתכתשות בבית המשפט. וגם אם כבר הגעתם למאבקי גירושין, עדיין לא מאוחר לשים לזה סוף ולהגיע להסכם.

עו“ד הסכם גירושין בראשל“צ, אורי עמר, עומד לשירותכם ומסייע על מנת לאפשר לכם לסיים את הקשר בצורה מכובדת ואופטימלית, גם עבורכם וגם עבור הילדים אם ישנם.

הסכם גירושין

במהלך הגירושין ישנן סוגיות שונות העומדות על הפרק, וחלקן עשויות להוביל לאי הסכמות גדולות ומאבקים משפטיים ארוכים ומתישים. וכן, ההליכים המשפטיים גם יעלו לכם לא מעט. אלו יכולות להיות סוגיות הקשורות למזונות, משמורת על הילדים והחלטות חשובות לגבי עתידם, וכמובן חלוקת הרכוש המשותף.

אם ישנם ילדים, צריך גם לחשוב קדימה. הילדים עדיין זקוקים לשני ההורים, וגם לאחר שהסתיים הליך הגירושין, עדיין עשויות לצוץ סוגיות למחלוקת עתידית. הרעיון הוא לנסות לצפות מראש הבעיות, ולכלול הכל בתוך הסכם הגירושין. ובנוסף, לבנות ערוץ תקשורת שיאפשר לכם לשוחח בצורה מיטבית גם לאחר הפרידה.

סביר להניח כי בני הזוג מתקשים לראות את כל הבעיות העתידיות שיכולות לצוץ, וכאן ישנה חשיבות גדולה לניסיונו של עורך דין גירושין. ההיכרות עם החוק, פסקי הדין וכל המגע היום יומי עם סיפורי גירושין, מאפשרים לעורך הדין לצפות בעיות עתידיות; וכך לתת להן מענה במסגרת ההסכם.

עוד הסכם גירושין בראשל“צ

עורך דין גישור גירושין

נכון, הסכם בין בני זוג הוא אינו דבר מובן מאליו בהתחשב בנסיבות. אם ישנו הסכם טרום נישואין/ממון זה יכול להקל על ההליך. אך בפועל, במקרים רבים בני הזוג נמצאים במצב אמוציונלי המקשה עליהם לקבל את ההחלטות הנכונות.

במצבים שכאלו קשה לשבת ולדבר על הדברים. ולכן אנו מציעים לכם לעשות זאת בעזרתו של עורך דין לגישור גירושין. גישור הוא הגישה שבה משרדינו דוגל, ועורך הדין אורי עמר מרבה לעסוק בתחום.

באמצעות הליכי גישור ניתן לחסוך הליכים משפטיים יקרים, לחסוך זמן ולהגיע להסכמות באווירה טובה יותר.

עורך דין הסכם גירושין

אם נכנסתם להליך משפטי, ואתם מתחילים להבין שזה עולה לכם הרבה (גם בבריאות), זה לא מאוחר לעצור את הכל ולערוך הסכם גירושין. פשוט פנו אל עו"ד הסכם גירושין בראשל“צ, והוא ידאג לערוך הסכם ולהביאו לאישור בית המשפט.

יתכן כי אתם שואלים את עצמכם עכשיו מה נכון לעשות? האם עורך דין גישור יכול לייצג את שני בני הזוג ולתווך ביניהם, או שישנו חשש כי ההסכם יהיה מוטה לטובת אחד הצדדים. ובכן, כאשר מדובר בעוד דין ומגשר מקצועי, הוא אמור להיות ניטרלי בתהליך.

אך מנגד, ישנם גם מקרים בהם בני הזוג אינם יכולים להתנהל במסגרת הליך גישור, אך בכל זאת רוצים להימנע מבית המשפט. במקרים שכאלו משא ומתן יכול להתנהל בין עורכי דין.

מה כולל הסכם הגירושין

תפקידו של עורך דין הסכם גירושין הוא לזהות את כל האינטרסים השונים, ולשקול את כל התרחישים האפשריים על מנת לערוך הסכם אשר יעניק פתרון לכל סוגיה העלולה להתעורר. הסכם גירושין הוא אינו סוף, הוא ממש מגדיר כיצד יהיו החיים של התא המשפחתי ביום שאחרי הגירושין.

כמובן שההסכם חייב להתבצע על פי כל הכללים המשפטיים, ברור וחד משמעי. איננו רוצים שיהיו בו סעיפים לא ברורים ופתח לנקודות מחלוקת חדשות שיובילו אותנו שוב אל בית המשפט לענייני משפחה בעוד כמה שנים.

ישנן סוגיות מרכזיות החוזרות על עצמן בכל הסכם, אך גם הן דורשות התאמה אישית לצרכים של בני הזוג. כך שזהו תמיד חוזה שנתפר עבור הצרכים של שני בני הזוג המבקשים להתגרש.

באופן כללי אנו מדברים על סוגית המשמורת על הילדים והסדרי השהות, חלוקת רכוש משותף, מזונות עבור ילדים קטינים ועוד.

עו"ד הסכם גירושין בראשל“צ

עורך דין הסכם גירושין

אורי עמר, עורך דין ומגשר, מעמיד לרשותכם את ניסיונו גם בתור עורך דין וגם בתור מגשר. השילוב של שני הכלים מאפשר לנו לגשר בין בני הזוג, ולסייע להם להגיע להסכמי גירושין המותאמים לצרכים שלהם.

אנו רואים בגישור שליחות של ממש. יכולותיו של בית המשפט מוגבלות והפתרונות המוצעים בחדר הגישור, יכולים להיות יצירתיים וכאלה המותאמים לכם אישית, הכל במטרה להביא אתכם להסכמה, כי זו הדרך הנכונה מכל הבחינות.

מלבד גירושין ויישור בסכסוכים אזרחיים, אנו מרבים לעסוק בתחום המשפחה, לרבות: צוואה לפי ההלכה, עריכת ייפוי כוח מתמשך, עורך דין להסכם ממון ועוד.

עורך דין גישור גירושין – עקבו אחר מרכז הגישור שיח בפייסבוק.

עורך דין הסכם גירושין | עוד הסכם גירושין בראשל“צ

השינוי מתחיל כאן!
ליווי מקצועי ורגיש לכל סוגי ההסכמים במשפחה
הסכמי ממון, גירושין, צוואות, יפוי כח מתמשך ועוד

מגיעה לכם שיחת יעוץ ראשוני ללא עלות

×
דילוג לתוכן