בס״ד
אורי עמר - עורך דין ומגשר

גישור לציבור הדתי

גישור לציבור הדתי

גישור לציבור הדתי הוא צורה מועדפת לפתרון סכסוכים אזרחיים. כיום מקובל מאוד לפנות אל גישור גירושין לדתיים, על מנת לפתור סכסוכים בדרכי נועם, ולהימנע מהצורך בהכרעת בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה.

ולא רק גירושין, הליך גישור יכול להתאים לכל סוג של מחלוקת משפחתית ואפילו עסקית. יש להליך יתרונות רבים, ובקלות ניתן למצוא מגשר דתי אשר מבין היטב את עולם הערכים היהודי.

מגשר גירושין לדתיים

מגשר גירושין לדתיים

גירושין קיימים גם בציבור הדתי, אך גם כאשר בני הזוג מחליטים לפרק את הקשר הזוגי הם בוודאי מעדיפים לעשות זאת בדרכי נועם וברוח היהדות אשר תמיד מחפשת את השכנת השלום.

מגשר דתי מגיע מאותו רקע אמונתי, חי ונושם את אותו עולם ערכים. ולכן יכול להעניק לציבור הדתי את שירותי הגישור בצורה הטובה ביותר. עורך דין גישור זוגי אורי עמר מדבר באותה השפה, ושותף לאותו עולם ערכים יהודי.

וכאשר מדברים על גישור לציבור הדתי, בוודאי שככל שניתן, קודם כל נציע לכם לנסות לשקם את הזוגיות. אם תרצו לעשות עוד מאמץ, נוכל להציע לכם אפשרויות והכוונה להצלת חיי הנישואין. אך במידה והחלטתכם סופית, נסייע לכם לנהל את ההליך בצורה הטובה ביותר.

גישור גירושין לדתיים

גישור גירושין לדתיים

גישור לציבור הדתי מביא איתו יתרונות רבים, ולא רק בהיבט של גישור גירושין אלא באופן כללי בכל סוג של סכסוך – למשל גישור בסכסוך ירושה או גישור עסקי.

פתרון בדרכי נועם – גישור הוא הליך אשר חותר לפשרה, זאת בניגוד גמור להכרעות של הערכאות המשפטיות. זוהי תפיסה שונה לגמרי שבה אנו ”ממפים“ את הצרכים השונים, ומנסים להגיע להסכם גירושין אשר יספק את שני הצדדים.

פתרונות מסוג זה אינם אפשריים בבתי משפט בהם ישנה הכרעה המבוססת על חוק, ותמיד יש בה צד מפסיד וצד מנצח.  בעזרת מגשר גירושין לדתיים ניתן להגיע לפתרון טוב יותר.

לא להעמיק את הקרע – כאשר בני הזוג אינם מגיעים להסכמות ופונים להכרעת בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה, באופן טבעי הקרע מעמיק. כל צד נוטה להדגיש את נקודת המבט שלו, ולהתעלם מנקודת המבט של הצד השני. כלומר במקום לחפש את המאחד, מתמקדים במפלג.

הגישה של גישור מסייעת להפחית מתחים ולא ליצור קרעים עמוקים. זה חשוב במיוחד כאשר לזוג המתגרש ישנם ילדים. למרות הגירושין אתם עדיין הורים עם אחריות, ולכן חשוב לשמור על מערכת יחסים בריאה בה ישנו שיתוף פעולה במאמץ ההורי.

גירושין בעשירית המחיר – גירושין בישראל זה עסק יקר. במקום לשלם לעורך דין עבור עריכת הסכם גירושין, וסכום מינימלי עבור מגשר גירושין לדתיים, אתם תמצאו את עצמכם משלמים סכומים גבוהים עבור עבור עורכי דין גירושין. כלומר כל צד יצטרך ייצוג משפטי, וזה יעלה הון.

גישור לציבור הדתי

מגשר דתי

בשורה התחתונה גישור גירושין לדתיים הוא אלטרנטיבה טובה יותר להתדיינות בבתי הדין הרבניים או בית המשפט לענייני משפחה. זהו הליך שיש בו הזדמנויות רבות והוא מצליח לשמר בצורה הטובה ביותר את מערכות היחסים המשפחתיות והתפקוד ההורי גם בעת הגירושין.

לעתים ישנם פערים גדולים, ומתיחות גדולה בין בני הזוג. הדברים הללו טבעיים, בכל זאת זהו נושא מאוד אמוציונלי. אך זהו בדיוק היתרון של גישור גירושין לדתיים. המגשר הוא אינו צד לסכסוך, הוא ניטרלי, ותפקידו לסייע לשני הצדדים להגיע לפשרה.

המגשר אינו יכול לכפות שום החלטה, הכל מבוסס על הרצון הטוב של שני הצדדים להגיע לפשרה. המגשר מביא איתו ארגז כלים ושיטות עבודה המסייעות לו להבין את הצרכים של כל צד, ולקדם הסכמות שמספקות את שני הצדדים.

לצורך השגת ההסכם ידרשו מספר מפגשים, וזה תלוי גם בנכונות של הצדדים להתפשר. אך בסופו של דבר זהו הליך מהיר יותר מאשר הערכאות המשפטיות. ניתן לקיים את פגישות הגישור בפערי זמן קצרים, ולסיים את הנושא מהר.

לאחר שסוכמו ההבנות בין בני הזוג, נעלה אותם על הכתב במסגרת הסכם גירושין. ההסכם יוגש לאישור בית המשפט וצפוי לקבל תוקף של פסק דין. השאיפה להגיע להסכם הנותן מענה לכל הסוגיות הרלוונטיות בעת פרידה של בני זוג, ומתן מענה לכל סוגיה עתידית העשויה להתעורר ולגרום למחלוקת בין בני הזוג.

מגשר דתי

גישור לציבור הדתי

בין אם החלטתם להתגרש, או שמדובר בסוג אחר של סכסוך, לרבות סכסוך עסקי, מגשר דתי אורי עמר עומד לצידכם.

גישור הוא התפיסה המרכזית של שירותינו המשפטיים, ואנו מרבים להציע ללקוחותינו להשתמש בכלי זה. מגשר לא חייב להיות עורך דין, אך זהו היתרון של עורך דין ומגשר אורי עמר.

בסופו של דבר ההבנות שהושגו בהליך הגישור מתכנסות אל תוך הסכם בעל משמעות משפטית, ולכן תזדקקו לעורך דין. ומסיבה זו עורך דין שהוא גם מגשר מביא איתו ערך מוסף.

משרד עורכי דין אורי עמר מציע לכם מגוון שירותים משפטיים בתחום המשפחה, צוואות וירושות, הסכמי ממון וייפוי כוח מתמשך.

עורך דין גישור גירושין – פרטי התקשורת וכתובת

 

המדריך השלם!

מדריך מיוחד שילווה אתכם לאורך הליך הגירושין בהסכמה

השינוי מתחיל כאן!
ליווי מקצועי ורגיש לכל סוגי ההסכמים במשפחה
הסכמי ממון, גירושין, צוואות, יפוי כח מתמשך ועוד

מגיעה לכם שיחת יעוץ ראשוני ללא עלות

Call Now Button
×
דילוג לתוכן